Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management - CRM) fogalma egy cég saját partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. Egy CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja.
A CRM folyamatok köre magában foglal minden olyan folyamatot, amely valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a nekik történő újraértékesítéshez vagy a potenciális ügyfelek megkereséséhez
Partnernyilvéntartás, ügyfélkezelés az ügyfelek adatainak kezelése.
Okos-CRM Free
Ügyviteli programok.
Op.rend.: Minden operációs rendszer
fejlesztõ: NetSoft Informatika Kft.
Honlap : http://okosugyvitel.hu
Licenc : ingyenes (Regisztráció kell hozzá).
Szolgáltatás ingyenesen használható, ha az elmúlt 365 napban kevesebb, mint 200 db bizonylat került kiállításra:
Bővebben ...